12 februari 2011

Be careful where you stand

Igår hade jag en riktigt skitdag. Allting var bara bajs. Ni vet en såndär dag där allt känns tungt och värdelöst? Det var hemskt. Var riktigt grinig och tjurig.
Var ledsen över att jag sabbade mina betyg i ettan, var ledsen över att jag har sår under ögonen som gör ont, hade träningsvärk, sträckt låret som gjorde ont så fort jag lyfte benet och hade världens mensvärk. Som sagt, igår var en riktigt skitdag.
Skadade min tumme också, slog i den i bordet hemma hos Oscar så det började blöda. Bara ett litet jack men är så känslig mot blod. Kände mig dessutom uppblåst och allmänt tjock. Uuuuuh.
Världens finaste pojkvän gjorde dock allting bättre, han sa så snälla saker och höll om mig och pussade på mig hela kvällen och natten. Mysigt.
Imorse åkte han iväg igen. Den här gången en vecka till alperna. Saknar honom. Vill att han ska vara hemma med mig och mysa.
Ska snart åka och möta Tess i stan, vi skulle fixa lite saker och sen åka och träna. Vill springa på löpbandet igen, men tror inte riktigt mina stackars ben klarar av det. Har fortfarande träningsvärk. Får köra styrka istället och kanske bara tio minuter på bandet som uppvärmning.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna en liten kommentar här! :)