11 februari 2011

Igår..

Igår var en riktigt bra dag! Åkte in till stan för att gymma med min fina pojkvän när jag kunde varit hemma och sovit. Passade även på att sola när jag ändå var där.
Skolan gick helt okej, är glad att vi ska börja med något jag faktiskt kan i matten. Sannolikhetslära. Vår syo var även på besök och pratade om utbildningar osv. Har lite panik, mina betyg kommer inte räcka till. Vill så gärna bli lärare, men hur jag ska komma in vet jag inte. Får hoppas på att högskoleprovet går bra!
Snälla påminn mig om att jag måste anmäla mig senast på måndag :)
På kvällen stod jag på löpbandet för första gången på väääääääääldigt länge. Sprang i 30 minuter hyfsat högt tempo. Blev 4.5 km, ganska nöjd. Mitt mål är att springa midnattsloppet (1 mil) på under 1 timma och 15 minuter.
Upptäckte nu att jag typ lyckats sträcka låret/höften. AJ!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna en liten kommentar här! :)