7 februari 2011

Fredag

Jag och Oscar hade tänkt att vara nyttiga och träna innan jag åkte till skolan (han hade studiedag och jag började 11.50), men när vi vaknade kände Oscar sig lite dålig (vi var lata och ville mysa i sängen) så vi beslutade oss för att skippa det. Var skönt att kunna ligga och dra sig i sängen så länge, mysigt var det också.
Hade en nice dag i skolan, fick reda på att jag antagligen får MVG i svenska c, håll tummarna!
Vi skulle egentligen ha gått på bio på kvällen, men vi båda var så trötta att vi beslutade oss för att kolla på film hemma istället. Det blev Love Actually, en av mina favoritfilmer. Grät lite i slutet, kan ju vara en av världens finaste filmer!
Somnade som vanligt i hans famn, hur mysigt som helst. Sover som bäst i hans famn.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna en liten kommentar här! :)