7 februari 2011

Lördag

Vaknade på morgonen och myste och pussade på min fina pojkvän. Låg och drog oss i sängen till säkert halv tolv. Inte helt måste jag ändå säga.
Vi båda var hungriga och jag var sugen på våfflor, beslutade oss för att gå ner (läs ta bussen) till focus och köpa ingredienser till chokladvåfflor.
Fyfan vad det var gott, godaste våfflorna jag ätit på länge! Att vi hade Ben and Jerrys Half Baked på våfflorna var ju inte heller helt fel.
Får nästan lägga upp receptet här på bloggen, kommer det inte upp senare under dagen dyker det upp här imorgon.
Efter den goda brunchen latade vi oss och gjorde nästan ingenting. Låg i sängen och myste och pratade. Det är mysigt att ligga och prata om allt och inget.
På kvällen gick vi ut och åt på restaurang. Vi gick till Da Vinci som ligger på Nordenskiöldsgatan. Ett väldigt bra ställe! Rekommenderar verkligen restaurangen!
Oscar åt en pizza med fyra olika sorters pizza och jag åt en pizza med kyckling, chili och vitlök. Mums! Till efterrätt delade vi på citronsorbé, åh det var så syrligt och fräscht!
När vi kom hem började vi kolla på Erin Brockovich, tyvärr var jag alldeles för trött för att orka titta klart på den. Får göra det någon annan gång, den verkade vara hur bra som helt!




Två fina bilder från restaurangen i lördags!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna en liten kommentar här! :)