8 februari 2011

The boys are back in town

Godmorgon!
Är lite piggare idag då jag sov cirka sju timmar. Måste snart gå till bussen, ska bara sminka mig och dra på mig ett par jeans.
Idag är det skola till tre som gäller och vid halv fyra är det jobb, vår nya konsult och hans chef kommer tydligen på besök idag. Leskigt. Får hoppas att det går bra för oss!
För övrigt kan jag tillägga att igår stod det klart att jag får mvg i slutbetyg i svenska c. Jag blev så glad att jag höll på att börja gråta. Är förbannat stolt över mig själv, för jag har kämpat för det här betyget och nu vet jag att det inte är omöjligt. Mitt första mvg i gymnasiet och jag får det i svenska! Helt underbart då det är det jag anser att jag själv är bäst på.
Nu är det bara mvg i svenska b som gäller. Har tre terminer på mig att fixa det, ska fixa det.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna en liten kommentar här! :)