9 november 2010

11 timmar i skolan

Yes, idag har jag i stort sätt varit i skolan i elva timmar. Började klockan åtta imorse och åkte därifrån vid sju. Visserligen var jag på donken en kort stund men det räknas inte.
Började dagen med att gå upp klockan sex och tog tio över sju tåget till Liseberg. Där tåg jag bussen upp mot Skår och vid Prytzgatan hoppade min fina buse på. Vi åkte ner till Centralstationen tillsammans, mysigt värre!
Började skoldagen med rättskunskap, fy vad tråkigt! Just det, DET SNÖADE HELA DAGEN IDAG!!!!! ÅHHHHHH LYCKA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Efter rättskunskapen hade jag psykologi, mitt absoluta favoritämne! Hade samhäll efter det med favorit läraren Rolf. Smugglade även in Olivia på lektionen, hon var dock livrädd över att Rolf skulle kasta ut henne. Hade lunch, gjorde ett hemligt  besök och hade sen naturkunskap a.
Fick reda på att jag fått G på provet vi gjorde innan lovet, blev väldigt glad! Gjorde omprov på historian efter skolan, fick senare reda på att jag blivit godkänd även där!
Åkte till donken med Tess och Olivia och åt cheese och drack varmchoklad, mumsigt. Sen vid halv fem åkte vi till skolan igen för att vara guider på Schillerskas öppna hus. Tyckte det gick riktigt bra, var väldigt kul faktiskt. Stod även i ett klassrum och svarade på frågor, var nog nästan roligare än att vara guide.
Ska strax sova, alarmet ringer klockan 6 imorgon. Fy. Ska köra ett spinningpass imorgon också, ska bli svettigt med kul!

Tack för ditt stöd <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna en liten kommentar här! :)