18 november 2010

Mjukisbyxor..

Godmorgon! Ska gå till bussen om en halvtimma, borde äta frukost.. Har på mig mjukisbyxor och en snygg t-shirt. Byter kanske om till jeans, får se. Älskar ändå att gå i mjukis, det är så bekvämt. Idag ska bli en bra dag har bestämt. Hyfsat bra dag i skolan, engelska, samhäll, naturkunskap och sen rättskunskap. Det är tydligen rättskunskapsprov idag, kul att alla inklusive jag har trott att det är nästa vecka. Yay.... Ska träffa Oscar efter skolan i alla fall och hämta ut biobiljetterna tills imorgon. Åh det ska bli kul att gå på bio imorgon, länge sen jag gjorde det. Vill se Paranormal activity men samtidigt vet jag att jag mer eller mindre kommer dö! Jag är så lättskrämd, tur att Oscar är där..
Nej nu ska jag göra något vettigt. Puss på er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna en liten kommentar här! :)