16 november 2010

The story

Godmorgon!
Efter mindre än sex timmars sömn är jag faktiskt oväntat pigg. Trodde inte att jag skulle komma upp så lätt som jag gjorde imorse. Åt två mackor fiberrost och två glas juice. Orkade inte yoghurt, blev mätt ändå.
Om cirka 20 minuter måste jag gå till bussen, ska åka in till Liseberg där jag hoppar på samma buss som buse sitter på. Älskar att åka med honom på morgonen, bästa starten på dagen man kan önska sig!
Ska ha rättskunskap nu på morgonen, vill inte. Fy. Bläh. Usch. Psykologi efter det i alla fall, vi ska nog fortsätta på socialpsykologin nu. Väldigt intressant.
Längtar bara tills ikväll då jag får träffa älsklingen igen. Min fina buse
Nej nu ska jag sminka mig och fixa det sista. Vi hörs ikväll! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna en liten kommentar här! :)