8 november 2010

Trött tjej

Godmorgon!
Idag är jag trött, har ändå sovit hyfsat bra. Pappa kom dock in och väckte mig vid tre, vi har inte setts på flera dagar så han ville kolla om jag var vaken. Gulligt nu i efterhand, då blev jag bara sur. Haha.
Har inte ätit någon frukost, hittade bara vitlöksbröd och det kan jag inte äta. Vill inte lukta vitlök när jag är i skolan. Har en halvtimma på mig tills jag måste gå till bussen, tror jag hinner utan någon större stress. Igår var en mysdag med Zara, vi åkte till Willys och handlade och sen lagade vi tacos och kollade på simning. Drack julmust och åt godis, samt läste skvallertidningar. En perfekt lugn dag helt enkelt.
Har lite panik angående skolan eftersom jag har glömt min almanacka där så jag har ingen aning om vad som väntar i veckan. Får hämta den idag!
Efter skolan ska jag träna ett corepass, var allt för länge sen! Efter det ska jag träffa Oscar innan hans träning. Längtar! Tror jag åker vidare till Kompassen sen för att styrketräna lite. Var länge sen det med. Tror dock att det kan ha varit bra att jag inte tränat på en vecka, man behöver en paus ibland.
Nej nu måste jag verkligen göra mig i ordning!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna en liten kommentar här! :)