7 november 2010

Världens bästa pojkvän

Jag har verkligen världens bästa pojkvän! Han är helt enkelt underbar. 
Nu snackar vi alltså om killen som får mig att känna mig speciell, älskad. Killen som alltid får mig att skratta, le och få mig på bättre humör. Killen som ger mig fjärilar i magen varje gång han nuddar mig. Killen som gör att min puls slår lite extra fort varje gång jag ser honom. Killen som får mig att känna mig som tryggast när jag ligger tätt tätt intill i hans famn. 
Killen som pillar mig i håret och torkar bort mina tårar när jag är ledsen, eller ringer mig bara för att kunna trösta mig.
Killen som jag älskar mest av allt i hela världen. Killen som jag saknar även om det inte var länge sen vi sågs. Killen som alltid ställer upp för mig, lyssnar på mig och ger råd. Det finaste med honom är att han inte bara är min pojkvän utan också min vän.
Det är så otroligt fint att veta att jag alltid kan ringa honom om vad som helst, vare sig jag är glad, arg eller ledsen. Det är fint att veta att han kommer lyssna på mig och ge mig bra svar. Det känns bra att han vet ungefär allt om mig, håller ingenting hemligt för honom. (Klart jag inte berättar allt i detalj men han vet det han behöver veta om mig, på både gott och ont). 
Vet att han inte dömer mig för det jag gör och har gjort, vilket gör det lätt att berätta saker för honom. 
Hade inte kunnat vara lyckligare än vad jag är just nu, visste inte ens att man kunde känna så här. Att man kunde älska någon så här mycket som jag älskar honom.  

Mina favoritbilder på oss två;  








För du är det finaste jag vet
när allt annat är falskt och fel
och jag bara går ner mig
för det är så jag säger det
till dig
- du är det finaste jag vet
 
 
Oscar Carl Erik Pettersson, jag älskar dig med hela mitt hjärta!
5/12-09 var den lyckligaste dagen i hela mitt liv, glöm aldrig det <3



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna en liten kommentar här! :)