17 november 2010

Jag vet vem jag är när jag är hos dig

Godmorgon!
Somnade fort och tungt igår, skönt. Vaknade vid åtta, somnade om och vaknade vid nio igen. Smsade buse och fick höra att han var sjuk. Tycker synd om honom, det är aldrig kul att vara sjuk. Ska åka hem till honom vid 12 och ta hand om honom. Hatar när han är sjuk.
Vid sex ska jag på spinning i alla fall, ska bli nice. Har nästan börjat gilla spinning, men det är vår hemlis, right? Fast det är inte det med att cykla jag tycker om, utan det är mer känslan av att ta ut sig till max! Känner mig otroligt nöjd med mig själv efter spinningpassen. Finns nog ingen bättre känsla än den att man har gett allt. Åh det är så skönt!
Nu ska jag klä på mig och göra mig i ordning innan jag åker till buse.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna en liten kommentar här! :)