1 november 2010

Condeco + dagens planer

Igår fikade jag och Frida med Julia, Tess och Oscar på Condeco. Det var jättemysigt och alla kom bra överens så jag var glad. Blev så glad att Frida och Oscar äntligen har träffats! Senare kom även Victor och Johanna.
Idag så är planerna att vi ska in till stan och shoppa lite. Bland annat inför maskeraden på tisdag! Jag ville köra 80-tals brud med Frida hade andra planer för mig... Men det får ni inte reda på fören på tisdag. Hehe.
Ska även fixa till mina naglar idag, ska bli skönt att ha snygga naglar till tisdag.
Just det, Frida fick naglar i födelsedagspresent igår, gissa om hon blev glad! Hon har numera fransk manikyr med silvrigt glitter och strassstenar på sina naglar, hur fint som helst!

Just nu ligger hon och sover så fint bredvid mig. Hon är söt, älskar henne och är lycklig över att hon är här! 

1 kommentar:

Lämna en liten kommentar här! :)