15 november 2010

Some might say

Jag och Frida är bäst, vi går in i fel gruppsal och hamnar på ett corepass istället för på ett flowpass. Det var kul i alla fall, älskar ju corepassen! Fick höra att det blir ny koreografi och  nya låtar till corepassen den första december. Ska bli kul men ändå inte. Gillar den nuvarande koreografin och låtarna. Men variation är alltid bra.
Efter träningen gick vi till donken och drack the och varmchoklad. Satt och pratade om allt och inget. Älskar den tjejen, hon känner mig nog bättre än vad jag själv gör. Att hon sökt lägenhet i Oslo den första januari sörjer jag, är självklart jätteglad om hon får jobb och boende där, men kommer sakna henne som en idiot!
Hon ska även slinga mitt hår i chokladbruna slingor! Kan behövas :)
Ska plugga samhäll nu, fy vad jag har dålig planering alltså! Blir sitta uppe hela natten helt enkelt. Känns bra när jag ska upp klockan sex imorgon....

1 kommentar:

  1. Vi får åka o hälsa på henne och bombardera hennes lägenhet i Norge sedan :D

    SvaraRadera

Lämna en liten kommentar här! :)