15 november 2010

Helgen..

I lördags åkte jag med 7.55 tåget till Liseberg för att kolla när Oscar och S02 tävlade i Sum sim i Valhalla. Var där till halv ett ungefär för då var jag tvungen att åka till jobbet. Jobbade 13-21, väldigt mycket att göra men de två sista timmarna var ganska chill.
I söndags åkte jag också med 7.55 tåget till Liseberg, Valhalla. Var där till halv ett kanske när pausen började. Jag och Oscar gick hem till honom och åt, han pluggade lite och jag läste min bok. Vid tre var vi nere vid Valhalla igen, var där till fem.
Alla var jätteduktiga nu i helgen, grattis till alla pers och till er som riksade!
Dagens planer är att dega och sen träna SatsFlow med Frida :) Har aldrig testat det förut så det ska bli kul.
Har bokat in ytterliggare två pass till den här veckan, det blir spinning och core. Tror jag ska boka in ett till pass på onsdag då jag är ledig och ska inte träffa Oscar fören halv två.
Sjukt skönt att vara ledig idag och på onsdag! Måste dock plugga som en galning ikväll eftersom jag har samhällsprov imorgon.
Kollade på vågen imorse och log när jag såg siffran, det var länge sen jag gjorde det. Träningen börjar ge resultat!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna en liten kommentar här! :)