21 november 2010

Who owns my heart

Har haft världens mysigaste helg med Oscar! Den har varit helt perfekt. I fredags gick vi på bio med Tess och Hampus, den var så läskig att jag faktiskt hoppade upp i Oscars knä mot slutet. Blev helt överlycklig när jag såg hur mycket snö det var på marken när bion var slut. Åkte med Tess och Hampus till Korsvägen, där gick vi av och gick hela vägen hem till Oscar. Det var mysigt att gå genom snön med världens bästa pojkvän. Vi somnade inte så sent faktiskt och på lördagen när vi vaknade insåg vi att vi försovit oss. Skulle egentligen ha åkt och kollat på Judits pokal. Oscar hade även ont i halsen så vi hade en mysig hemmadag istället. Han var gullig och kollade på Sex and the City 2 med mig. Vi började även att kolla på Harry Potter 6. Vi åkte in en snabbis till stan och köpte skor till honom, åkte förbi hans mammas jobb och åt pizza. Berättade även för henne vad jag ska ge till Oscar när han fyller år, tror hon tyckte om det :)
Åt god mat som vanligt hemma hos Oscar, myste och kollade på ett program där Håkan Hellström var med. Sov inte så jättebra då jag vaknade mitt i natten av att jag skrek till av smärta, min jävla visdomstand gjorde fruktansvärt ont. Tog en alvedon och somnade om. Idag har vi kollat klart på Harry Potter och bara myst. Åkte hem runt halv två, har pluggat lite och så.
Snart ska jag iväg på ett fyspass. Får se hur det ska gå, hostar lite men det ska nog gå jättebra.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna en liten kommentar här! :)