1 mars 2011

All by myself

Har verkligen haft noll inspiration till att blogga på sistone, vet inte varför. Sen efter jag blev sjuk har jag inte riktigt orkat. Men nu är jag på bättringsvägen, ska till skolan imorgon. Dör av att vara uttråkad. Tycker det är så jobbigt att vara sjuk, kan ju inte träna. Har inte tränat på två veckor, får panik! Vill bara tillbaka till gymmet och löpbandet.
Funderar på att börja styrketräna lite lätt i slutet av veckan, dock kommer jag inte våga ställa mig på löpbandet fören jag har slutat hosta. Vågar inte riskera något.
Kom på att det bara är 5 månader kvar till midnattsloppet, ska bli kul att se om jag klarar det. Det blir en riktig utmaning, men jag gillar att utmana mig själv!
Nu är det dags för mig att kolla när herrarna kör 15km klassiskt. Vi får höras senare då jag berättar om vad som väntar i veckan.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna en liten kommentar här! :)