21 mars 2011

Champagne supernova

Tänkte komma med en liten update om min helg eftersom jag inte varit så jätteduktig på att uppdatera bloggen. Men har jobbat nästan 18 timmar i helgen så jag tycker det är okej. Hur som helst här kommer det.
I fredags så bokade vi som sagt resan till Bulgarien efter det träffade jag Oscar och åkte hem till honom. Vi myste massor och bara tog det lungt. Vaknade ganska tidigt på lördagmorgonen och myste lite till. Och ja, vi gillar att mysa. Åkte iväg runt elva till jobbet och jobbade 12-21, det var jobbigt eftersom jag inte jobbat på över 1 månad. Det var stressigt och mina knän gjorde så jävla ont. Fick min rast sent och ville gråta litegrann. Kom hem till Oscar igen helt förstörd 21.50. Det var med andra ord en riktigt lång dag. Fick gosa ner mig i soffan och kollade på greven av monte cristo med Oscar och hans mamma. Fick även te, mums. Sen hade jag så ont i mina knän att jag nästan började gråta. Oscar var snäll och gav mig fotmassage. Sen kollade vi på något avsnitt av Entourage innan vi gick och la oss.
Igår så var det jobb som gällde igen, jobbade 11.30-20.00. Inte lika mycket att göra men fick ont i knäna igen. Inte kul någonstans.
Idag har jag fortfarande ont i mina knän, tycker dom kan avgå.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna en liten kommentar här! :)