7 mars 2011

Little bit

Sov 8 timmar i natt, slocknade någon gång innan 22, skönt. Att gå upp vid 6 var ju mindre kul men det är bara att bita ihop.
Hade alltså svårt att andas i natt igen, tror nog allt att det blir ett återbesök till vårdcentralen för så här kan jag inte fortsätta ha det. Kul att det blir mitt 3e besök på 2 veckor. Dom känner nog igen mig där nu.
Har fortfarande jätteont i bröstet, känns som att det trycker där och gör bara ont.
Blev ganska nöjd med mitt reportage som jag lämnade in idag, får hoppas på det bästa! Ska snart sätta mig och försöka plugga lite genetik, har ju prov imorgon. Vill egentligen få det flyttat då jag har ytterliggare 2 prov denna vecka. Den här veckan kommer bli jobbig. Dock löser jag det med små avbrott, imorgon ska jag ta en efterlängtad fika med Victoria. På onsdag ska jag träffa Oscar och på torsdag ska jag fika med sötnosen Olifia glaf.
Nu ska jag äta.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna en liten kommentar här! :)