21 mars 2011

RESAN ÄR BOKAD!!!

Är så glad, jag och finaste Tess bokade resan till Sunny Beach, Bulgarien i fredags. Så den 16 augusti sticker vi för att sola och bada i en vecka! Hotellet verkar vara bra och läget helt okej. 5-10 minuter till centrum och ca 5 minuter till stranden! Vi hade även tur att frukost ingår i priset. Så 4000 för en vecka med hotell och frukost är inte så mycket.
Längtar verkligen så otroligt mycket! Tyvärr kunde inte sötnosen Julia följa med :( Är verkligen jätteledsen för det. Men det kommer mer resor, så nästa får hon allt följa med på! <3
Ska betala in 1300 senast den 28e och resten av resan senast den 5 juli. Har redan sparat ihop 4000 så det kommer gå bra! Sen ska jag ju självklart ha med mig fickpengar och matpengar osv. Vet dock inte hur mycket jag ska ha med mig. Ska i alla fall lägga undan 1000 kronor från lönen varje månad samt ta ut mina komptimmar (ca 1000).
Taggar för fullt, kommer bli toppen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna en liten kommentar här! :)