7 mars 2011

All the right moves

Ligger i sängen och äter choklad, denna gång marabous mjölkchoklad med nougatfyllning, mums! Har en väldigt snäll pappa som köper det till mig. Lyssnar på Håkans Hellströms Det är så jag säger det och tänker på min buse. Han är så fin.
Vill och borde plugga naturkunskap men jag orkar inte, mår inte bra. Är så utmattad. Ska som sagt upp tidigt imorgon och bege mig mot vårdcentralen, tredje gången gillt. Vet att jag ska må dåligt och känna mig matt i upp till fyra veckor efter jag haft lunginflammation men jag tror inte att svårigheter med att andas ingår där. Har kanske fått astma, vad vet jag? Skulle dock inte förvåna mig eftersom det ligger i släkten.
Fick svårt att andas igen imorse när jag gick upp för alla trappor till tredje våningen, det är inte normalt. Det är inte heller normalt att ens puls ska skena för att jag går i trappan. Nej nu får det vara nog, ge mig medicin mot detta.
Funderar helt ärligt på att gå och lägga mig nu, låter ganska värt. Kommer ju inte somna, men det är skönt att bara ligga och vila.

1 kommentar:

  1. Att gå upp för trappan ochtro att duska dör är fullt normalt efter en lungis och tyvärrär även andningen inräknad i det där :/ hoppas dumår bättre idag min prinsessa
    puss pådig <3

    SvaraRadera

Lämna en liten kommentar här! :)