17 mars 2011

Magnificent

Godmorgon!
Igår var en helt okej dag. Helt okej lektioner i skolan och så... Fick träffa Oscar vilket var väldigt mysigt. Tränade på Sats men det gick inget vidare :( Körde 10 minuter på crosstrainern i lugnt tempo och sen 20 minuters styrketräning innan kroppen sa ifrån. Blev helt kallsvettig och hade maxpuls, inte kul alls. Blev så ledsen, vill ju verkligen komma igång med träningen.
Idag blir en ganska kort dag i skolan, ska åka till Lindome igen med kvart i två tåget. Ska på min astmautredning idag, håll tummarna för att det går bra! Sen ikväll ska jag in till stan igen för sjukgymnastik. Kommer upp en inlägg runt två om Sport Rehab.
Oj, nu har jag lite bråttom om jag ska hinna med min buss. Puss på er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna en liten kommentar här! :)