6 mars 2011

Finaste

Har så mycket jag borde göra. Orkar inte riktigt, mår fortfarande inte bra. Hade svårt att andas igår när jag skulle sova, mindre kul. Upptäckte att jag inte klarar av när pulsen stiger för tok för mycket. Nej nu vill jag bara bli frisk! Skulle egentligen ha styrketränat idag men kände att efter igår så var det nog ingen bra idé. Tråkigt :(
Hade världens mysigaste dag och kväll igår, den var helt underbar. Fick träffa människor jag inte träffat på ett tag och se när de tävlade. Saknar judon, det gör jag verkligen. Ska nog prova på en träning så fort jag är 100% frisk. Lär ju ha glömt av allt men får hoppas på att det kommer tillbaka snabbt.
Efter att jag och fina Oscar kollat på Judits Pokal drog vi till Subway och åt lunch, mums. Drog hem till honom och myste, vilket vi gjorde resten av kvällen. Köpte hem thaimat och cola och kollade på New Moon. En perfekt hemmakväll med världens mysigaste och bästa pojkvän.
Nu ska jag snart plugga, har kollat på damernas skidskytte och herrarnas femmil. Så mycket som händer nu i veckan i skolan, ligger efter tack vare lunginflammationen. Inte kul någonstans alltså. Får sån ångest, orkar verkligen inte mer.
Har ett reportage som ska vara klart imorgon, en bok som ska vara utläst till onsdag, ett prov på tisdag och ett till prov på torsdag. YAY.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna en liten kommentar här! :)