10 mars 2011

Effektiva tjejen

Har äntligen börjat ta i saker gällande mitt liv. Var och bokade tid hos sjukgymnasten i tisdags och var där idag. Det gick hur bra som helst, känns skönt att få professionell hjälp med mina knän. Kan rekommendera Sport Rehab, där är dom trevliga, professionella  och duktiga på det dom gör.
Ringde även vårdcentralen igår för att boka tid till en astmautredning, fick tid på torsdag nästa vecka. Nu är det bara att boka en synundersökning kvar.
Kan för övrigt tillägga att sjukvården i Sverige inte fungerar som den ska. Läkare ska lyssna på sin patient. Fick göra ekg på vårdcentralen igår... inte så jättekul men hade ett bra hjärta i alla fall! Har även fått en muskelinflammation i bröstet, därav smärtan. Fick någon medicin utskriven mot det som jag ska hämta imorgon. Köpte även en salva mot muskelinflammation.
Åh, nu kom pappa upp med ett glas cola. Mums! Kommer snart utveckla ett beroende för cola, hahahah. Det är så himla gott!
Ska snart sova tror jag, ska upp hyfsat tidigt imorgon. Ska tvätta håret och sen åka till apoteket och hämta min medicin innan jag åker till skolan.
Ska sova hos Oscar imorgon, ska försöka blogga lite där. Får se hur det går med det. Fredag kväll kommer i alla fall bestå av mys, lördag av plugg för sen mys på kvällen igen. Jag gillar mitt liv just nu (om jag bortser från att jag är sjuk).

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna en liten kommentar här! :)