16 mars 2011

Over the rainbow

God morgon!
Vaknade tre minuter innan alarmet ringde, skönt. Ska strax lämna sängen och börja fixa mig, har legat i sängen och dragit mig i snart en timma. Är lite tveksam på vädret idag, blir nog inte ballerinaskor idag i alla fall. Är dock väldigt sugen på mina rosa converse! Älskar mina converse, älskar färgerna som piffar upp vilken outfit som helst.
Har en ganska soft dag i skolan och efter det ska jag träffa Oscar, saknar skitungen. Ska bli så mysigt att bara ligga i hans famn och glömma omvärlden för en liten stund. Total avkoppling. Hade även tänkt att träna  idag, bara köra lite styrketräning. Ska ändå till Valhalla, varför inte passa på att träna lite när man ändå är där?
Ska försöka lägga upp dagens outfit, puss på er!

Bjuder på en väldigt seg Matilda på bild.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna en liten kommentar här! :)