2 mars 2011

Dancing with myself

Är så himla glad, ska snart ta sista tabletten från antibiotikakuren! :D En timma kvar och sen slipper jag dom jävla tabletterna som förstör min matrytm. Är dessutom ledig imorgon, ska bli skönt att få sova ut, ska dock in till stan sen och träffa Oscar samt hämta ut biobiljetterna tills på fredag.
Hade verkligen velat dra till gymmet men vågar inte, idag fick jag nämligen ont i bröstet, eller alltså precis där revbenen går ihop. Har fortfarande ont, läskigt. Har ingen aning om varför jag har ont eller när det slutar göra ont :( Vill inte vara sjuk längre, orkar verkligen inte det.
Shoppade lite saker på min håltimma idag, blev ett par byxor, en t-shirt och en kofta. Allt från Zara. Visar grejerna imorgon.
Just nu längtar tills lördag <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna en liten kommentar här! :)