13 oktober 2010

And I love you

Hellu!

Kom precis hem från ett pass BodyCombat, hur kul som helst! Jobbigt och konditionskrävande, men kul är det. Tränar BodyCombat en gång i veckan med Karin. Duktigt av oss!
Tänkte berätta lite om min dag, hade engelska redovisning imorse och jag tror att det gick ganska bra. Min grupp kickade ass! Sen hade jag historiaprov, det gick väl sådär med tanke på att jag lagt ner all tid på engelskan. Håll tummarna för att det gick bra! Efter historian hade jag en lååång lunch, mysigt. Efter det hade jag matte och som vanligt kom Oscar och var där den sista halvtimman. När lektionen var slut åkte vi hem till honom. Väl på vagnen träffade vi två av hans vänner, en av dem frågade hur vi hade klarat av att vara tillsammans så länge. Oscar svarade - för jag älskar henne. Jag blev så rörd, tyckte det var otroligt gulligt sagt. När vi kom hem till honom myste vi innan åkte till hans träning. Så praktiskt att träna medan han också tränar.
Nu sitter jag och äter pasta och ska strax kolla på Grey's Anatomy. Vi hörs kanske senare!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna en liten kommentar här! :)