25 oktober 2010

The winner takes it all

Godmorgon!
Jag är otroligt trött, ändå fick jag 8 timmars sömn i natt. Stor skillnad från natten innan då jag sov 5 timmar. Är dock trött ändå, kollade på en dåligt film igår innan jag somnade med Julia Roberts. Kanske snyftade till någon gång men överlag var den riktigt dålig och förutsägbar.
Gjorde en uppsats till spanskan igår på google translate, många grammatiska rätt i den texten känner jag... Nu måste jag egentligen göra mig i ordning, måste gå till bussen om en halvtimma. Ligger i sängen och myser samt lyssnar på Håkan Hellström, känns mycket bättre.
Det var typ 4 minusgrader förut, brr! Tur att jag har en tjock dunjacka :D

Nej nu måste jag verkligen göra mig i ordning, slänger kanske upp dagens outfit om jag hinner!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna en liten kommentar här! :)