21 oktober 2010

Precis som Romeo

Hej!
Vet att min blogg har varit lite tråkig den här veckan, men det ska bli bättre!
Igår var jag i Valhalla med Karin efter att ha myst med Oscar nästan hela dagen. Karin är snäll och lär mig att dyka, för det har jag aldrig kunnat. Det gick ganska bra faktiskt! Klarar nu att dyka ner i bassängen från huk/knästående. När jag däremot skulle göra det stående gjorde jag världens magplask. Aj vad det gjorde ont! Vi tränade även lite på att göra kullerbyttor så att jag senare ska kunna göra en voltvändning. Har nog aldrig fått så många kallsupar i rad innan! Vid sex stängde dock 25an så vi gick in i 50an och simmade 400m ben. Det var jobbigt vill jag lova. Gick upp ur bassängen med spagettiben. Är nöjd över mig själv, Karin utmanade mig igår och jag antog utmaningen! Dykträning en gång i veckan fram till jul. Känns riktigt bra!
Nu har jag ganska bråttom till bussen, ligger fortfarande i sängen med mitt varma täcke.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna en liten kommentar här! :)