11 oktober 2010

Glad tjej

Har spenderat dagen hemma hos fina Oscar, vi har myst, ätit och pluggat. Hoppade över träningen idag, kände att vi behövde kvalitetstid istället. Ska dock träna det passet jag skulle ha tränar idag imorgon. Eftersom Oscar har tävling i helgen hade jag inte räknat med att träffa honom så mycket denna vecka, (vilket jag sörjde) men Oscar sa idag att han inte ska tävla fören på lördag eftermiddag så jag ska sova hos honom på fredag. Mycket glad tjej.
Han är otroligt fin min Oscar, han får mig alltid skratta och le. Att jag dessutom känner mig som tryggast i hans famn är nog det bästa. Han tröstar så fint, håller om mig och pussar mig på kinden. Sådär lagom som man precis behöver.
Sitter nu och skriver det sista på min engelska redovisning. Har en stor redovisning på onsdag, paniiiiik. Hatar verkligen att prata inför grupp. Men det löser sig nog :).

Tänkte att ni kunde få se veckans planer:

Tisdag: Antagligen träffa Frida, träna SatsCore
Onsdag: Spanska förhör, Engelska redovisning, Historia prov, Träffa Oscar, träna BodyCombat
Torsdag: Träna SatsCore 
Fredag: Träna SatsCore, sova hos Oscar <3
Lördag: Morfar & Annika + hundarna kommer på besök
Söndag:  Träna BodyPump

Trött tjej just nu...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna en liten kommentar här! :)