25 oktober 2010

Historielektion

Sitter just nu på en tråkig historielektion, men bli inte orolig, jag antecknar på datorn. Tror jag ska börja göra det, ytterst praktiskt att ha allting på datorn.
Idag blev jag så sur, min första lektion blev inställd. Hade alltså håltimma från 10.40 till 12.55, jag, Tess, Tora och Julia drog till Espresso House för att planera och mysa.
Fick även reda på att datorerna på skolan inte fungerar så jag kan alltså inte skriva ut min uppsats som jag har skrivit till spanskan. Bra där Schillerska.
Efter skolan blir det ett corepass med Tess. Sen ska jag träffa Oscar en stund innan han ska träna. Åker nog och styrketränar lite på Kompassen efter det. Ska köra stenhårt på rumpa och rygg. Kanske lite lår också.

Bjuder på lite pics!





1 kommentar:

Lämna en liten kommentar här! :)