26 oktober 2010

Little black box

Godmorgon!
Har precis ätit frukost och ska snart klä på mig, vet dock inte vad jag ska ha på mig än... Hoppas även att jag får sällskap av både Johan och John till skolan idag. Hatar verkligen att åka tåg själv, det är typ det värsta jag vet. Ganska soft dag idag med endast tre lektioner. Har även en lite längre lunch idag och Oscar är ledig, så jag åker hem till honom på lunchen och myser.
Efter skolan ska jag antingen träffa Oscar igen eller så åker jag och tränar, alternativt åker hem till pappa och städar..
För övrigt är det snart Halloween och jag blev sjukt inspirerad när jag såg vad Blondinbella hade på sig! Vill också vara catwomen i år. Tänker ha lackleggings, svart body, svarta skinnhandskar, svans och öron. Tror det blir riktigt bra faktiskt!

Vad ska ni klä ut er till på Halloween?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna en liten kommentar här! :)