16 oktober 2010

She's Electric

Hellu!

Igår tränade jag SatsCore och åkte sedan åkte jag och Oscar hem till honom. Vi åt god mat och myste. Sen kollade vi på tv och jag somnade i soffan, han bar upp mig till sängen och la ner mig där. Sen sov vi tätt tätt intill hela natten, hur mysigt som helst!
Imorse låg vi och drog oss i sängen, mycket mysigt. Åt sedan frukost och pluggade lite. Åkte sedan med min morfar och hans fru Annika hem till Lindome där de stannade och fika.
När de hade åkt med sina vovvar träffade jag Vican, vi gick ner till Leilas och köpte med oss pizza. Hur gott som helst! Gick ner till ica och köpte godis och kollade på tv, typ det jag gjort sen hon åkte för en halvtimma sen. Nu är jag superduper trött, fick sova för mycket i natt! Haha blir tröttare av att sova för mycket än för lite.
Dags för Family Guy!




Fin bild på mig och Oscar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna en liten kommentar här! :)