28 oktober 2010

Tro och tvivel

Idag har varit en bra dag! Fick träffa min buse på morgonen innan skolan, perfekt start på dagen med andra ord. Hade naturkunskap b som första lektion, fick tillbaka mitt prov som jag gjorde förra veckan. Blev glatt överraskad över resultatet VG. Hade inte alls pluggat så mycket som jag borde ha gjort. Men det löste ju sig ganska bra ändå. Efter naturkunskapen hade vi engelska, fick även där reda på hur min redovisning om Henry VIII hade gått. Fick VG, glad tjej! Hade självklart känts bättre med ett MVG eftersom jag verkligen slet med de redovisningen. Visserligen började jag skriva alldeles för sent men när jag väl skrev så blev det riktigt bra. Skrev ner stödord och memorerade nästan hela texten med hjälp av stödorden, klarade av att prata i drygt tolv minuter. Är sjukt stolt över mig själv, klarar ju egentligen inte av att prata inför grupper!
På samhällen var det att plugga naturkunskap a, hade senare prov i det. Tror det gick ganska bra faktiskt. Godkänd i alla fall, hoppas jag!
På rättskunskapen pratade vi om hur en lag blir till, det var riktigt många saker innan lagen kunde bli en lag så att säga. Kollade även upp när jag kunde göra mitt omprov, blev vecka 46.
Det är sjuuuukt mycket saker i skolan just nu, prov prov prov prov och mer prov. AWESOME!
Åkte ner till  Valhalla efter skolan för att träna ett pass core. Lika skönt som vanligt. Fick mysa lite med buse efter min och hans träning. Vi bråkade lite med det löste sig snabbt. Han är verkligen världens finaste. Han är det bästa som har hänt mig, vet inte vad jag skulle göra utan honom! Åh jag är sådär galet kär. För det är precis vad jag. Älskar honom av hela mitt hjärta.
Tågresan hem var sådär eftersom vi stod stilla i Lisebergstunneln i ca 20 minuter, det fanns tydligen ingen ström? Lokföraren stängde hur som helst av batteriet vilket ledde till att det blev svart inne i tåget. Great.
Kom till Lindome 22 minuter senare än vad jag borde ha gjort. Fyfan för Västtrafik.
Nu ska jag snart sova, är hur trött som helst!

 Gammal men fin bild på mig och Oscar <3
Fastnar fortfarande inte på bild, men jag är lika glad för det!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna en liten kommentar här! :)