18 oktober 2010

Saknade te havs

Idag har inte varit min dag, fick springa till bussen och trodde halvvägs att jag glömt mitt busskort. Det hade jag som tur var inte! Väl i skolan fick jag världens mensvärk. När jag får en sådan värk får jag ont i både mage och rygg, på det får jag även feber och mår konstant illa. Så ingen sådär jätterolig dag i skolan om man säger så.
Efter skolan åkte jag och Tess till Valhalla för att träna ett pass SatsCore. Kul att jag äntligen fick med henne till Sats igen. Hihi. Sen när det passet var klart drog jag till Kompassen och körde lite styrketräning, körde lår, rumpa och lite rygg. Efter min egna styrketräning var det dags för ett till pass SatsCore.
Jag är sjukt stolt över min träning idag måste jag ändå säga. Imorgon ska jag också träna, vet inte vad än bara. Får logga in och boka något roligt pass nu!

Vi hörs kanske en gång till innan jag däckar i sängen.

1 kommentar:

Lämna en liten kommentar här! :)