21 oktober 2010

Nu kan du få mig så lätt

Min dag började inte alls som ni förstod av för förra inlägget. Det var sådär kul att stå i 25 minuter i tre minusgrader, det kan jag lova.
Dagen i skolan var helt okej, lyssnade på en engelska redovisning om World Trade Center, hade lunch, samhäll, naturkunskap och rättskunskap. Dock var jag inte på hela rättskunskapen eftersom jag hade lovat (tvingat) min syster att gå på gymnaisemässan med henne. Vi var där en kort stund och kollade runt lite, var hungrig och drog med henne till donken. Dit kom även Oscar så jag fick sitta och pussa lite på honom! Lova drog hem och jag och Oscar gick till Valhalla. Han simmade och jag körde en corepass. Älskar de passen!
Fick ett gulligt sms från Oscar efter han satt sig på bussen "Jag är kär i en ängel." stod det, mycket gulligt!
Imorgon blir det naturkunskapsprov och sen åka till Valhalla med Oscar, han simmar och jag kör core. Som vanligt. Ska sova hos honom på kvällen, längtar!

Längtar att få ligga i hans famn och känna mig trygg. Längtar efter att få borra ner mitt huvud mot hans hals och känna hans doft. Längtar efter att ha honom nära mig. Längtar efter hans kyssar. Längtar efter hela honom. 


1 kommentar:

Lämna en liten kommentar här! :)