12 oktober 2010

Angående SatsCore...

..så kan jag berätta att det inte blev något av det passet. Var så  virrig att jag åkte till Kompassen istället för till Kungsgatan. Som tur var kunde den snälla personalen på Kompassen boka in mig på ett pass SatsEnergy. Det var riktigt kul! Hade dock inte med mig några skor eftersom det inte krävs vid SatsCore, så mina fötter gör ganska ont efter att ha studsat omkring barfota i en timma.
"Klassen består av två utmanande konditionstoppar, i återhämtningen däremellan och på slutet innan stretchen finner du funktionella styrke och balansövningar för hela kroppen." - Står det om passet på Sats  hemsida.
Ett väldigt kul pass, men oj så jobbigt! Känner på mig att jag kommer få en skön träningsvärk imorgon. Nu ska jag lämna bloggen och facebook och skriva min bokrecension som ska vara klar imorgon. Wish me luck!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna en liten kommentar här! :)