26 januari 2011

Buse

Jag älskar dig av hela mitt hjärta, glöm aldrig det. Jag jobbar på mina svagheter och skavanker, för jag vill inte vara sån. Jag vill vara världens bästa tjej, som du förtjänar. 
Vet att vi tjafsar och bråkar en del, men jag hoppas att det bara är en liten period vi är inne i. Vi har ju ändå varit tillsammans i snart 14 månader. Även om det är jobbigt ibland vet jag att det kommer bli bättre, det är bara något vi får jobba lite extra på. För jag satsar helhjärtat på vårt förhållande, vill att det ska hålla, vill att det ska fungera. 
Men jag vet att det kommer hålla, för det måste det. Vet inte vad jag hade gjort utan dig, skulle vara så otroligt vilsen då. Du är som min stöttande pelare som ser till att jag står med både fötterna på jorden. Du gör livet mer värt att leva, du får mig att längta tills jag får se dig igen. Onsdagar är veckans höjdpunkt, vår egna lilla dag. 
Världens finaste Oscar, tack för att du finns <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna en liten kommentar här! :)