26 januari 2011

Skolan...

Känner att det är mycket som händer i skolan just nu fast ändå ingenting. Måste verkligen fortsätta ta tag i skolan. Både historian och med matten. Geografin också, bläh.
Ska satsa på att göra historian vecka 6 och vecka 8 (alternativt 9), matten vet jag inte än. Får se hur det blir. Jobbigt är det i alla fall. Geografin vet jag inte riktigt hur jag ska göra, har två prov och en inlämning där som jag måste fixa. Plus allt annat som händer såklart.
Jag gör mitt bästa och hoppas på att det räcker, att jag kommer läsa vansinnigt många kurser i trean är ju mitt egna fel som hoppade av allt vad moderna språk heter. Men det kommer jag fixa, det vet jag, för det är inte precis som att jag har något annat val..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna en liten kommentar här! :)