6 januari 2011

Twist and Shout

Hade en riktigt mysig dag och kväll igår med fina Tess! Vi träffades runt tre och gick runt i stan och kollade i affärer och så, hittade dock inget. Drog till Sportlife där jag solade, nu känner jag mig brun och fin. Skulle egentligen ha mött upp Fanny för en fika men det blev inte så, vi fika själva på Condeco. Mysigt.
Efter vår fika åkte vi hem till Tess och åt god mat, kollade på tv för att invänta Filip och Fredriks nyårskrönika. Vår älskade Håkan Hellström var ju med! Tess hade även en hel Paradislåda som vi typ åt upp, vi tog ett lager var! Haha det var mycket choklad det!
Nu ligger jag i sängen och tar det lugnt, har precis ätit frukost (vilket jag faktiskt har börjat göra nu). Ska alldeles strax hoppa in i duschen och använda min apelsin & choklad duschkräm! Mums.
Har ingen aning om när Oscar kommer hem, hoppas planet går utan förseningar med tanke på all snö. Saknar honom fruktansvärt mycket.

1 kommentar:

Lämna en liten kommentar här! :)