13 januari 2011

Dancing on my own

Hade bara två lektioner i skolan idag med. Nice. Efter skolan åkte jag till Lindholmen och mötte upp buse, vi åt typ mellanmål på Donken. Fick min andra kopp kaffe, behövligt efter 6 timmars sömn. Han var så söt, pussade på mig hela tiden.
Träffade Sara en stund efter hon hade jobbat, satte oss på Espresso House och snackade. Drog till SATS och körde mitt efterlängtade SatsCorePulse, blev så otroligt besviken. Det var inte kul någonstans. Det var typ ingen coreträning och det var en väldans massa hoppande. Mina knän klarade inte av det någonstans, har sjukt ont nu. Har så jävla ont i magen att jag håller på att avlida. Vill bara krypa ihop till en liten boll och gråta.
Att du beter dig som ett jävla as gör inte saken bättre, act your age. 

"jag skulle kunna leva utan den där blicken
som får mig ur balans
jag skulle sakna den där stunden som vi har
när vi till slut har blivit sams"

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna en liten kommentar här! :)