16 januari 2011

City of blinding lights

Känns bra att jag ska upp om typ 7 timmar.. Är inte sådär jättetrött efter att ha tryckt i mig både lakrits och choklad. Bra där... Kan inte fatta att jag börjar 8 varje måndag, inte okej att gå upp 6 någonstans. Ska dessutom behöva göra det 3 gånger i veckan. Hatar det.
Idag överraskade fina Oscar mig på jobbet, blev så chockad över att se honom att jag frågar honom, är inte du i Skövde? Nu i efterhand känns det ganska uppenbart att han inte var i Skövde, haha. Han väntade tills jag fick min halvtimma då jag gick ut till honom och fick massor av pussar. Trodde aldrig dom skulle ta slut! Åh det var så mysigt! Blev hembjuden till middag efter jobbet, så dit åkte jag så fort jag räknat klart kassan och bytt om. Låg och myste med Oscar, hade verkligen kunnat ligga i hans famn för alltid. Finns inget bättre! Längtar tills imorgon då jag ska träffa honom igen :)
Nej nu borde jag borsta tänderna och sova. Får tvinga mig själv att sova typ. Har ingen aning om vad jag ska ha på mig imorgon eftersom typ hela min garderob ligger i tvätten. YAY! Har för övrigt inte tvättat ett skit den här veckan. Fan. Hinner inte göra det imorgon heller, får väl typ komma hit och tvätta nästa vecka när jag är hos mamma eller något. Jag vet inte. ÅHHH KAN NÅGON TVÄTTA ÅT MIG?!?!?!??!
Godnatt.

Frida, du är bäst. Nästa gång får du göra det. Lovar. Älskar dig och saknar dig redan. Jag gillar inte Oslo, men det är bara för att du är där och inte här. Här där du borde vara.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna en liten kommentar här! :)