27 januari 2011

Högskoleprovet

Godmorgon!
Så otroligt skönt att vakna vid nio och känna att jag var riktigt utvilad, inte haft den känslan på en vecka. Kollade runt lite på nätet igår angående högskoleprovet, trodde det var för sent för att anmäla sig till vårens men det var det inte! Sista dagen är 15 februari. Så jag ska anmäla mig nästa vecka hade jag tänkt. Har gjort två gamla prov i kortare version, i det första fick jag ca 1.0 i resultat i och i det andra 0.4, haha lite ojämnt resultat. Är egentligen lite rädd för att göra det, tänk om jag verkligen får ett jättedåligt resultat. Nej fy.
Men å andra sidan är jag glad att jag gör det innan de ändrar provet och lägger in mer matte, då kommer det bli svårare för mig. Fy!
Så nu är det att plugga gamla prov enda fram till april. Tjoho!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna en liten kommentar här! :)