28 januari 2011

Only girl in the world

Igår var jag riktigt duktig och städade mitt rum, inte helt och hållet men fick in alla kläder i garderoben och byrån. Rensade även den och la det jag inte ville ha i en påse till Erikshjälpen. Nu har jag bara kläder som jag faktiskt använder och mer plats till nya kläder. Ska dock inte köpa mer kläder denna månad, får bli på nästa lön.
Längtar tills jag får köpa alla fina vårplagg att fylla garderoben med! Vill använda alla mina fina klänningar, mina fina Converse som jag älskar. Vill ha klackskor på mig utan att frysa ihjäl eller vurpa pga isen. Vill sitta på alla uteserveringar och värma mig i solen. Vill äta glass i Vasaparken, vill kunna ligga på en filt och sola. Vill bli brun, få fräknar.
Vill ha vår och sommar. Har tröttnat på vintern. Vill bara ha en vit jul, sen får det vara nog.


Fina bilder jag förknippar med sol och vår

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna en liten kommentar här! :)