30 januari 2011

Saknar dig

Åh vad jag saknar dig världens finaste. Tycker du kan komma hem nu, har inte träffat dig sen i torsdags, det är länge sen. Tycker Värmland är dumt, varfan ligger Värmland liksom?! Dålig teckning har dom där i alla fall. Blev glad när jag fick höra din röst, blev helt varm inombords. Att sakna dig kan ändå vara bra, för då blir det så j'vla underbart att träffa dig igen (det är det i och för sig alltid, men inte på samma sätt). 
Längtar tills jag får träffa dig igen, längtar tills jag får vara i din famn igen, borra ner huvudet i din nacke och känna lukten av dig igen. Längtar tills jag får ligga sådär tätt tätt intill dig igen, tills jag får krypa upp i din famn och att du bara håller om mig.
Det vi har är speciellt, jag älskar dig mest av allt.  

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna en liten kommentar här! :)