14 januari 2011

Man måste dö några gånger innan man kan leva

Godmorgon!
Vet inte riktigt vad som är grejen med min dator längre, den vill liksom aldrig samarbeta med mig. Känns ju inte så kul. Nu vill inte facebookshemsida heller samarbeta. Yay. Detta innebär att jag inte får tag i John, måste veta om han är vaken eller inte.. Vill inte åka tåg själv.
Jag har egentligen inte alls tid för att ligga i sängen och blogga, men vad gör man inte för er fina bloggläsare?
Fick precis ett oväntat samtal, men allting har löst sig nu. Tack och lov!

Update: Det löste sig inte alls, allt var bara ren och skär jävla bullshit. 


Tröja: Bik Bok
Jeans: HM
Smycken: Avi & Lena
Fina halsbandet jag fått av Oscar

Facelook


Min nya ring!

Min fina klocka!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna en liten kommentar här! :)