23 januari 2011

You've got to hide your love away

Hej fina bloggläsare!
I fredags hade jag en supermysig dag med buse! Vi åkte ner till 4-gott och köpte godis ( i och för sig var det sista gången vi gjorde det, Oscar ska sluta äta godis och jag har lovat att inte äta godis när jag är med honom) och sen åkte vi hem till honom och myste. Kollade lite på family guy och myste lite till. På kvällen blev det Let's Dance med hans familj och äta godis. En perfekt kväll. Orkade inte mycket mer än så, så det var lagom ansträngande.
På lördagen låg vi och sov lääääänge, hur skönt som helst. Hade sovit i hans famn nästan hela natten, älskar det! Han följde med mig till jobbet där vi stod och pussades innan jag var tvungen att gå in och byta om. Jobbade i åtta timmar, gick ganska bra, var så trött bara! Hade sovit alldeles för mycket kände jag. Men det gick bra, roliga människor som jobbade.
Efter jobbet drog jag upp till Café Vanilj och fikade med några söta tjejer. När jag kom hem var ju hur trött som helst. Somnade runt ett, blev väckt klockan två av att Oscar ringde mig. Han ville kolla att jag var hemma, mitt godnatt sms hade tydligen inte kommit fram. Gullunge är han!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna en liten kommentar här! :)