15 januari 2011

Hold me tight

Idag har jag varit helt knas. Dagen startade bra då Frida hämtade upp mig strax innan 12. Så jävla konstigt att se henne bakom ratten, men duktig var hon! Hoppas bara på att ingen såg oss tanka, haha. Hade en bra pratstund med henne och den har fått mig att tänka rejält. Vad det handlade om vet jag inte riktigt om jag kan skriva. Vill inte skriva något fören jag är 100% säker på det. Men om det blir så, så kommer det bli stora förändringar. För mig då.
Idag har jobbet varit helt okej, ganska mycket att göra och så.. Många rökpauser på slutet! Blev dock utskälld av en elak gubbjävel som försökte lura till sig mat. Men jag lyckades vara trevlig trots att han skrek åt mig att jag skulle skämmas och leva på min låga lön och stoppa upp något någonstans. Idiot.
Insåg att jag är den mest själviska och egoistiska människan någonsin. Ångrar det nu, vill inte vara självisk och egoistisk. Jag trodde jag handlade rätt men jag är inte längre om jag verkligen gjorde det. Fick som jag ville, men inte fan gjorde det mig gladare. Blev bara mer ledsen. 
Saknar Oscar sjukt mycket också, dumma Skövde. Ska få träffa honom på måndag, längtar! Jag älskar faktumet att han alltid gör mig glad hur ledsen jag var innan.  Jag älskar att han alltid får mig att skratta när jag egentligen bara vill gråta.
Ska snart sova för imorgon väntar jobb 12-19.

Just nu vet jag varken ut eller in, ingenting är så som det skulle vara. Allting är fel, det är inte så här det skulle vara.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna en liten kommentar här! :)