18 januari 2011

Possibility

Ångrar att jag inte gick på spinningen, är sjukt rastlös. Önskar verkligen att jag vore en sån person som tyckte om att springa, det gör jag verkligen. Att jag bara kunde snöra på mig skorna och sen bege mig ut. Tyvärr är det något av det värsta jag vet. Jag förstår inte grejen med det heller, speciellt inte nu när det är kallt och halt! Ska försöka ge mig ut någon gång när solen tittar fram igen, kan kanske lära mig att tycka om det? Det kanske skulle vara avslappnande? Ska bara komma på någon bra runda att springa, för att gå till Bunketorp lockar mig icke.
Har i alla fall bokat veckans träningspass, blir bara tre stycken den här veckan. Två spinningpass och ett pass BodyPump. Två kondition och ett styrkepass, låter ganska perfekt. Får se om jag klämmer in någon träning på torsdagen eller fredagen. Har ätit så onyttigt igår och idag så jag borde kanske göra det.
Ska bli skönt att sätta sig på cykeln imorgon igen och ge allt och känna hur svetten rinner! Har verkligen fastnat för spinning (ja Frida, jag vet att du har sagt det lääääänge.. men jag är lite trög). Trodde verkligen aldrig jag skulle säga den meningen, haha.
Ska träna minst två gånger i veckan i tolv veckor, sen ska jag fan vara riktigt jävla stolt över mig själv! Hoppas på att se resultat då också. Att gå ner två eller tre kilo till hade varit fantastiskt. Men jag vill ju bygga muskler också.. Åh det är så svårt.
Tänk om jag hade kunnat få någon av de här snygga kropparna...




Jag hoppas ni följer med mig på jakten på den perfekta kroppen!
 

2 kommentarer:

Lämna en liten kommentar här! :)