27 januari 2011

Spinning

Jag har sagt det förut och jag säger det igen, jag älskar spinning!
Det är den perfekta träningen som är för alla! Man får bättre kondition och man får snygga vältränade ben, vad mer kan man begära? Men det bästa är ändå känslan när man är klar med passet och svetten bara rinner och man vet att man gjort sitt bästa. Att man faktiskt pressade sig själv att lägga på lite mer motstånd än vad man brukar.
Tycker att alla som inte har prövat på spinning än borde göra det! Sen när ni har prövat det skriver ni här på bloggen i en liten kommentar vad ni tyckte. Vill veta om det bara är jag som fastnat för denna underbara träningsmetod. Ni som testat eller håller på med det får också gärna kommentera vad ni tycker om det!
Själv går jag på spinning två gånger i veckan, hur ofta går ni andra som håller på med det?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna en liten kommentar här! :)