29 januari 2011

Utmattad.

Kom hem från jobbet för en stund sedan. Ringde mamma och pratade, tror det kan bli bra till slut. Gick upp till henne och vovvarna, de följde mig hem till pappa. Skönt med en promenad, är fortfarande uppe i varvs trots att jag slutade för 2.5 timma sen.
Det har varit sjukt idag, märktes verkligen att det var lönehelg om man säger så. Vi hade 20timma och en 25timma. Shit.
Har bara ätit onyttigt idag, känns inte bra! Är lite svårt att äta nyttigt på McDonalds, är ju inte så förtjust i våra sallader! Massa morötter i, bläh.
Ligger i sängen och försöker varva ner, måste sova snart. Ska upp vid åtta imorgon, ta tåget vid tio och möta Julia i stan kvart över tio. Sen bär de iväg mot Frölunda torg och sen vidare mot Fiskebäck :) Hem till Olifia sötnosen.
Funderar på om jag ska fortsätta vara onyttig och ta en till chokladboll... får se.




Är helt kär i mina nya byxor! Så otroligt mysiga, vill flytta in i dom och bo där. Hur perfekt?!


Tack söta du för din kommentar om min blogg idag! Blev så otroligt glad!
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna en liten kommentar här! :)